Zenbaki N:
- Eragiketa konbinatuak egin pausuak eta idazkera zuzena errespetatuz.
- Eragiketa arruntekin buruketa aritmetiko oinarrizkoak egiten jakin.
- Jakin berreketa zer den eta nola kalkulatzen den.
- Erro borobilak kalkulatzen jakin zergatia esaten.
- Argi eduki zer den multiplo eta zatitzailea bi ideia ez nahastuz.
- Lortu zenbaki baten zenbait multiplo.
- Lortu zenbaki baten zatitzaile guztiak.
- Zenbaki lehena (primoa) zer den jakin.
- Zenbaki bat bere faktore primo guztietan deskonposatzen jakin.
- Asmatu zenbaki baten zatitzaile guztiak.
- Zenbaki batzuen multiplo komunetako txikiena (m.k.tx.) kalkulatzen jakin.
- Zenbaki batzuen zatitzaile komunetako handiena (z.k.h.) kalkulatzen jakin.
- Aurretiko kontzeptuekin buruketak ebatzi.
Zenbaki Z (osoak):
- Zenbaki positibo eta negatibo zer diren argi eta garbi ulertu.
- Zenbaki osoak batu, kendu, biderkatu eta zatitu lehentasuna errespetatuz.
- Aurretiko kontzeptuekin buruketak ebatzi.
Tal como os comenté, aquí tenéis los puntos principales de la 1ª evaluación:
Números N:
- Saber realizar operaciones combinadas respetando los pasos y el modo correcto de escritura.
- Saber hacer algún problema aritmético con las cuentas normales.
- Saber qué quiere decir una potencia y cómo se calcula.
- Saber calcular raíces redondas explicando el porqué.
- Tener claros los conceptos de múltiplo y divisor no confundiéndolos.
- Averiguar varios múltiplos de un número.
- Averiguar todos los divisores de n número.
- Saber cuándo un número es primo.
- Saber descomponer un número en todos sus factores primos.
- Averiguar todos los divisores de un número.
- Saber calcular el mínimo común múltiplo de varios números.
- Saber calcular el máximo común divisor de varios números.
- Resolver problemas utilizando los conceptos anteriormente descritos.
Los números Z (enteros):
- Tener claros los conceptos de números positivos y negativos.
- Realizar cualquier operación con números enteros: suma, resta, multiplicación o división.
- Resolver problemas utilizando los conceptos anteriormente descritos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario